maandag, juli 05, 2010

Het afgelopen weekend door mijn beeldmateriaal gestruind op zoek naar ‘passanten’ die zich op mijn IJmuiderstrand kunnen nestelen. Een aantal van hen zal de komende weken passeren in de IJmuider Courant. Badgasten die de ballotage niet haalde, verdwenen in de virtuele prullenbak. In ieder geval genoeg materiaal om mij de komende weken te kunnen concentreren op mijn werk in RC de Ruimte.

Deze ochtend door Brigitte met de auto op mijn atelier in de Bijlmer opgepikt om al mijn schildersspullen te vervoeren. Tijdens de reis bleek niet iedereen even immuun voor de doordringende lucht van terpentine. Aangekomen in de Ruimte met koffie, cake (Saskia mag vaker bakken!) en koekjes; het startschot voor onze werkperiode in RC de Ruimte. Helaas geen foto van toch een klein memorabel momentje. Eindelijk kunnen we na een lange voorbereiding aan de slag.

De plek waar de komende maand gewerkt gaat worden

De tijdelijke bivak met daarop de laatste werken van de vorige expositie

Uitzicht vanaf de bivakplek

Uitzicht vanaf de bivakplek II